
Viime viikolla tekemistäni pikkupitkopullista jemmasin osan pakastimeen laskiaispullia varten.

Näissä on siis täytteenä ihan vaan vadelmamarmeladi-mansikkahillosekoitusta (keräilyeriä jääkaapista) ja vispikermasta tehtyä kermavaahtoa, minkä makeutin miedosti vaniljalla ja tavallisella sokerilla. Kummatkin täytteeet pursotin.
20 pullaan käytin lähes 4 dl vatkatun kermavaahdon ja noin 2 dl punaista täytettä.

Meistä tämän mallisia pullia on helpompi syödä mitä oikein isoja pulleita pyöreitä pullia.



Kommentit