IMG_20220427_110141.jpg

Minä kävin mamman kanssa eilen markkinoilla. Ostettiin vaan kalaa. Ei mulle, kun mammalle.

Iltapäivällä käytiin yhen tätin kanssa uudelleen kävelyllä. Kävin tapaamassa possua pankin pihalla, vaan ei se ruvennut minun kanssa millekkään. Anto kyllä haistella ja tutkia itteänsä oikein kiltisti. Voin minä sitä käydä moikkaamassa toistekkin.

Muuten mulle kuuluu tällasta: Oltiin taas Oulussa lääkärissä tällä viikolla mamman ja papan kanssa maanantai iltana. Tavattiin sama lääkäritäti, kun ennenkin, sierllä samassa paikassa missä minut viime syksynä löeikattiin. Minua käänneltiin ja väänneltiin eri asentoihin ja olin semmosissa kummallisissa koneissa. Yritin olla kiltisti, josko olisin saanut luvan ees joskus saaha jotain herkkua. Ihan joka hetki kilttinä oleminen ei onnistunu, kun oli kauhee pissihätä. Sitten kävin papan ja yhen vieraan tätin kanssa ulkona ja se täti oli kauheen kiinnostunut minun pissimisistä. Kyttäs koko ajan. Tulomatkan minä vaan nukuin autossa, kun oli niin jännittävä ilta. Eikä muuten tullu ees sitä satunnaista herkkulupaa.

Mamman selvitystä: Mitään uutta hälyttävää ei onneksi kuvauksissa selvinnyt. Muut vaivat jatkuvat ja taas vaihetaan ruokintaa eri kokeiluun. Josko tämä kolmas olis nyt sellaista, ettei tule muita ongelmia. Lääkkeitä saatiin ja nyt taas katotaan parisen viikkoa ja mennään sitten uudelleen näytille. Eihän nuo lääkärireissut aina niin mukavia ole kellekkään, mutta Oulun eläinklinikka kyllä saa meiltä täydet pisteet, ainakin tähän astisesta toiminnastaan.

original_3adad60c-b04a-4511-bfc6-1370ed8

Päivittäin käyn mamman kanssa päiväkävelyllä.

Hopi, hopi mamma. Nyt mennään loppumatka reippaasti.

Mamman lisäys: Daven kotimatkat lenkiltä etenevät aina hyvinkin ripeästi, koska tietää saavansa ruoan heti lenkin ja pesujen jälkeen.

IMG_20220425_112440.jpg

 

Päöivälenkkikuvia parin päivän takaa. Minä en niin kauheesti noista kukista tykkää, vaan mamma haluaa niitä kuvailla, niin pönötän tässä mukana.

IMG_20220424_123724.jpg

Omassa kyttäystuolissa on hyvä lekotella vaikka miten päin.

IMG_20220424_120546.jpg

Papan kanssa on niin ihanaa ottaa pikkuisia unia. Mammaa häirittee, kun minun silmät vuotavat. Minä oon saanu niihinkin kyllä jo nyt lääkettä.

IMG_20220424_185632.jpg

Jäitten kuljeskelua jokea pitkin ollaan käyty kattelemassa monet kerrat eri paikoissa. Tämä kuva on kuulemma Väinölänrannasta täältä läheltä meitä.

IMG_20220422_160451.jpg

On ollut ihanaa, kun on käynyt vieraita ja ne ovat malttaneet rapsutella ja leikkiä minunkin kanssa.

IMG_20220418_125327.jpg

Ja mekin ollaan käyty kyläilemässä. Onneks minä pääsen aina mukaan, kun se vaan on mahollista. Hirveesti oli kyläpaikassa uusia tuksuja. Siellä on kissojakin, vaan minä en saa niitten kanssa leikkiä.

IMG_20220418_125356.jpg

IMG_20220415_105312.jpg

Minä meen nyt nukkumaan, kun mamma lähtee torstaiseen tapaan sinne aamupäivän mummohyppelyyn ja sinne minä en voi mennä mukaan. (mamman lisäys: mummohyppely tarkoittaa Terveyskeskuksen fysikaalista pienryhmää, missä olen onneksi saanut olla jo useamman vuoden. Ollaan pienellä kuntosalilla ja fysioterapeutin ohjauksessa tehdään treenit)