Mama ja Hanna heittivät tällaisella haasteella. Tattista vaan.

Sinut on valittu "miljoonien " joukosta!

 

Tee siis näin:

Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi. Haasta mukaan 4 blogiystävää.

1. Neljä työtä, joita olet elämäsi aikana tehnyt

1. Ihan nuorena tyttönä olen hoitanut naapurin lapsia kesäaikoina.

2. Olen ollut poimimassa mansikoita monena kesänä.

3. Aikoja sitten olin puolen vuoden ajan veljeni pitämässä kahvila-ravintolassa töissä.

4. Olen ollut ohjaamassa nuoria kesäkursseilla.

2. Neljä tv-ohjelmaa,joita tykkään katsella

1. Kainenmoisia "hömppäohjelmia" ( silloin kun on aikaa) esim. Tunteita ja tuoksuja...

2. Muodin huipulla

3. Erimoisia musiikkiohjelmia esim. Amerijkan Idols, Tangomarkkinat, Euroviisut...

4. Emmerdale ( ei kuulu hömppäohjelmiin)

3. Neljä paikkaa,joissa olen ollut lomalla

1. Rodos (muutamia kymmeniä kertoja)

2. Kos

3. Iso-Britannia ( Lontoo ja Birmingham)

4. Ruotsi

4. Neljä internetsivua joilla käyn päivittäin

1. Sähköpostit

2. Oma blogi

3. Muutamien muiden blogit

4. Iltalehti ja -sanomat

5. Neljä lempiruokaani

1. Kaikenmoiset kalaruoat

2. Friteerattu mustekala

3. Lihamurekeruoat

4. Kaiken sortin keittoruoat

6. Neljä paikkaa jossa mieluiten olisin juuri nyt

1. Mökkeilemässä järven rannnalla

2. Ystävän luona

3. Kaukana olevien läheisten kanssa saman pöydän äärellä, paikalla ei niin väliä.

4. Kotosalla on hyvä olla...... kaikki muu ( esim. yllä olevat) on halutessaan järjestettävissä.

Ottakaa haaste mukaan ken haluaa.

1243178212_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Meidän Dora ottaa elämän näin lokosasti..... eikä sen ole tarkoitus näyttää kenellekkään kieltä, tuo nyt vaan sattuu olemaan Doran perusilme...